Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline |Volledig Onderhouden|Nette auto|
€ 7.250,-
Bouwjaar | 15-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HZ-969-D Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HZ-969-D Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automax Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nautilusstraat 2 |
Postcode | 7821 AH |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 745029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automaxemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 651 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Beste geïnteresseerde,
De auto is een klein beetje verlaagd door de verlagingsveren die er onder zitten. De originele veren zitten er netjes bij en zijn in overleg terug te monteren voor u. Ook heeft de auto een iets sportief geluid dankzij het verwijderen van de einddemper. Dankzij de originele Borbet Lichtmetalen velgen komt de auto helemaal tot zijn recht. Bij de auto word een complete winterset geleverd met Vredenstijn winterbanden. Ook heeft de auto een aangepast geluidssysteem met een subwoofer.
Interesse voor deze Volkswagen Golf? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer.
Inruil en financiering mogelijk.
Automax is een Bovag bedrijf, en alle voertuigen zijn in onze werkplaats gecontroleerd.
Dit geeft u extra zekerheid dat u een goede auto krijgt zonder problemen.
Bezoek onze website: www.automaxemmen.nl voor meer occasions.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.