vorige 315 van 1.313 volgende

Volkswagen Golf 1.2 TSI Tour II BlueMotion LPG G3

€ 4.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-11-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 300.539 km
Deuren 5
Kenteken 42-NTT-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Tour II BlueMotion LPG G3


€ 4.750,-

Algemeen

Bouwjaar 26-11-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 300.539 km
Deuren 5
Kenteken 42-NTT-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Speedex
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langestraat 156D
Postcode 7891 GK
Plaats Klazienaveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41880170 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.speedex.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1500 cm
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Nette en goed rijdende Volkswagen Golf 6 1.2 TSI LPG G3 belasting + - 50 per maand
km stand 300.539 nap
bouwjaar 2010
apk datum 21.3.2025

auto ziet er netjes uit zowel van binnen als van buiten rijd schakelt goed zowel op benzine als op gas

airco
2 sleutels
alu velgen
trekhaak
armsteun
dubbeldin
elec ramen
elec spiegels
cruise control
centrale deur vergrendeling

inruil mogelijk
export documenten mogelijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie