Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI 105Pk BMT | Climatronic | Cruise | Elektr.Kap | Stoelverw. | NL auto | 110dkm NAP | DEALER-STAAT
€ 12.950,-
Bouwjaar | 16-05-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.366 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 79-ZLS-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI 105Pk BMT | Climatronic | Cruise | Elektr.Kap | Stoelverw. | NL auto | 110dkm NAP | DEALER-STAAT
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-05-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.366 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 79-ZLS-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Koops B.V. |
Contactpersoon | Gert Koops |
Adres | Hoofdweg 47 |
Postcode | 7871 TC |
Plaats | Klijndijk |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 512251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokoops.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.321 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Huisgarantie afleveringspakket 2
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 3 maanden garantie op motor en transmissie, Afleverbeurt (nieuwe olie + oliefilter), Nieuwe APK, Volledige technische controle, € 20,- brandstof
Autobedrijf Koops al meer dan 125 jaar een begrip in de regio!
Wij werken met Afleverpakketten (zie www.autokoops.nl voor de voorwaarden)
Voor uitgebreide foto`s en film reportage kijk op: www.autokoops.nl
Volg ons op Facebook. https://www.facebook.com/Autokoops
Deze in dealer-staat verkerende stoere Golf cabriolet uitvoering en uitgerust met de mooiste opties! climatronic, cruise controle, lichtmetalen velgen zijn een paar van de zeer vele opties. De Golf is zowel van buiten als binnen om door een ringetje te halen. Al het onderhoud is keurig bijgehouden.
Exterieur
Van buiten is de auto zeer netjes. Je kan zien dat er erg zuinig geweest is op deze Golf Cabriolet.
Interieur
Ook van binnen is de auto zeer netjes. Het interieur is schoon en fris. Er is niet gerookt in de auto en huisdieren hebben er ook niet in gezeten.
Opties
De vele opties op deze Volkswagen Golf maakt deze auto uniek. We proberen ze zoveel mogelijk te noemen; climatronic-airco, elektrische kap, hoofdsteunen achter, metallic-lak, 16 inch licht-metalen-velgen origineel vw, getint glas, cruise-controle, elektrische ramen voor en achter, hifi actief luidsprekersysteem, centrale deurvergrendeling met bediening op de sleutel, rondom airbags, buitenspiegels elektrisch verstelbaar, buitenspiegels verwarmbaar, 6 versnellingen, stoelverwarming, radio-cd mp3, windscherm, start-stop systeem, enz.enz....
Rijden
Deze Golf rijdt heerlijk de sterke benzinemotor 105 Pk in combinatie met een 6 handgeschakelde-versnellingsbak met topsnelheid 186 km/h maakt het rijden in deze auto erg fijn. De motor is ook lekker stil. Aan alles merk je dat de vorige eigenaar erg zuinig is geweest op de auto.
Gedeeltelijk Volkswagen dealer onderhouden en 2 klap-sleutels aanwezig.
Laatste bekende onderhoudsbeurt bij 94.628 km 05-2021.
4 x Hankook zomerbanden.
Distributie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.