vorige 233 van 1.269 volgende

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline. 110pk. 6-vers. Compleet

€ 11.945,-

Bouwjaar 17-07-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.517 km
Deuren 5
Kenteken PK-306-P Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline. 110pk. 6-vers. Compleet


€ 11.945,-

Algemeen

Bouwjaar 17-07-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.517 km
Deuren 5
Kenteken PK-306-P Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EK Auto's B.V.
Contactpersoon Edgar Kleine
Adres Morsestraat 13
Postcode 7903 BK
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 852412 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 15635761 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ek-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline. 110pk. 6-vers. Facelift, Navigatie, Adapt.Cruise, LM, DAB+, Android/Apple, PDC v+a, Led, NAP

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline. 110pk. 6-vers. Compleet


- Kenteken: PK-306-P
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 17-07-2025
- Tellerstand: 174517 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld 6-vers
- Kleur: wit
- Bekleding:
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: CHZ
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1137 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 426 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Kleur wit
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen

Infotainment

- Android Auto audio
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- Touchscreen bediening
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Centrale deurvergrendeling (afst.bed)
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurwielverstelling (hoogte en diepte)
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Adaptieve cruisecontrol
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Apple carplay
- Armsteun
- Audio- Aux aansluiting
- Audio- I-pod aansluiting
- Audio- USB aansluiting
- Audio- bluetooth streaming
- Audio- media-in aansluiting
- Audio- stuurbediening
- Automatische airco ECC
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoon
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Cruisecontrol
- Dagrijverlichting Led
- Dealer onderhouden
- Elektr. pakket
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Facelift model
- Hill start assist
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Hoogglans interieurafwerking
- Info- display in tellerklok
- Isofix
- Knie airbag(s)
- LM velgen 16 inch
- Led achte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie