Volkswagen Golf 1.0 TSI Business Edition Connected | Bj016
€ 9.450,-
Bouwjaar | 22-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.337 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-011-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.337 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-011-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MJ Auto's in & verkoop |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | KAPITEIN NEMOSTRAAT 17B |
Postcode | 7821 AB |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52633394 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Betreft een zeer nette origineel Nederlands geleverde 5-Deurs Volkswagen Golf 1.0 TSI Business Edition Connected uit 2016'.
2 sleutels en boekjes aanwezig.
Apk geldig tot 21-05-2025'.
deze golf rijd en schakelt zeer goed.
Geen deuken krassen of roest
Voor meer info graag even Bellen 06-52633394
Bedrijfsinformatie
**********************
Let op! We bieden auto's aan tegen scherpe-internet-bodem-meeneemprijzen! Inruilen is mogelijk maar tegen Handelsprijzen-geen hoofdprijzen!
Financieringen | Lease | Verzekeringen Mogelijk
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het overmaken van de Aankoop ( Geen Pin Aanwezig ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur
Zaterdag van 09:00 tot 14:30 uur
Zondag Gesloten
MJ Auto's in & Verkoop
Kapitein nemostraat 17B
7821 AB Emmen
Tel: 0652633394
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.