Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Trendline Airco Cruise Control Navigatie Rijklaarprijs Inruil Mogelijk
€ 10.440,-
Bouwjaar | 11-10-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-783-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Trendline Airco Cruise Control Navigatie Rijklaarprijs Inruil Mogelijk
€ 10.440,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-783-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Leaseprijs: € 184 p/m (private lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.
Goede prestaties, aantrekkelijke extra?s en perfect onderhouden: deze Volkswagen Golf Variant stelt zich graag aan u voor! Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook aluminium dakrailing, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Deze auto heeft airconditioning aan boord. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Volkswagen Golf Variant voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Ook is de Volkswagen uitgerust met: lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf Variant samen. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent.
De onderhoudsfacturen zijn aanwezig, zie foto's. De auto wordt geleverd met een nieuwe APK! Dit is een RIJKLARE MEENEEMPRIJS, de fullserviceprijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie is 12440 euro. U rijdt deze auto vanaf 184 euro per maand.
Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Indien u interesse heeft in deze Volkswagen, zetten we hem graag klaar vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.