Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Connected Series
€ 13.950,-
Bouwjaar | 13-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.214 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XB-011-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.214 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XB-011-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Gritter |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerwilleweg 1 |
Postcode | 7958 RV |
Plaats | Koekange |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 452112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Connected Series
- Kenteken: XB-011-S
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 13-01-2025
- Tellerstand: 134214 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CZC
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1222 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak met afneembare kogel
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Garage Gritter
Weerwilleweg 1
7958RV Koekange
0522 452112
info@garage-gritter.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.