Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline BNS, Virtual cockpit, Adapt cruise, Stoelverw, Rijklaar met beurt & garantie
€ 17.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 16-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.462 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TX-222-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline BNS, Virtual cockpit, Adapt cruise, Stoelverw, Rijklaar met beurt & garantie
€ 17.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.462 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TX-222-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Tiessen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 36a |
Postcode | 9403 AB |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 408860 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 47479714 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.detiessen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 6 maanden
Garantie: Deze auto wordt u geleverd inclusief 6 maanden de Tiessen garantie.
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket met: de Tiessen garantie 6 maanden (zonder meerprijs): Het de Tiessen garantie pakket van 6 maanden is bij deze auto STANDAARD INBEGREPEN.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- Afleverpakket met: BOVAG Garantie 12 maanden (€ 595): Bij dit Bovag garantie pakket is een volledig jaar BOVAG garantie inbegrepen!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Deze zeer nette en zeer compleet uitgevoerde Golf Variant wordt u rijklaar aangeboden inclusief onderhoudsbeurt, nieuwe APK en garantie!
U betaalt hiervoor bij ons GEEN extra afleverkosten!
= Bedrijfsinformatie =
MOCHT U MEER WILLEN WETEN OVER EEN AUTO OF WILLEN PROEFRIJDEN, NEEM DAN TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP. 0592-408860 OF VIA WHATS APP 0592-408860! MAIL: INFO@DETIESSEN.NL !! OF KOM GEZELLIG BIJ ONS LANGS, DE KOFFIE STAAT KLAAR!!
Autobedrijf de Tiessen, een onafhankelijk BOVAG autobedrijf. Na ruim 20 jaar een begrip in Assen. Wij verkopen alle gangbare merken personenauto's en lichte bedrijfswagens, zowel nieuw als gebruikt. In onze werkplaats maken we onze verkochte auto's netjes voor u klaar. In de meeste gevallen standaard met een grote beurt, nieuwe APK en 6 maanden garantie. In onze complete werkplaats voorzien van alle technische apparatuur, kennis en gemakken dragen wij zorg voor het onderhoud aan uw auto. Of het nu gaat om uw eigen personen auto, lease auto, of bedrijfswagen, bij de Tiessen bent u aan het juiste adres! U kunt bij ons dus niet alleen terecht voor uw nieuwe auto maar dus ook voor het totale onderhoud en reparatie aan uw auto. Zoals o.a. voor regulier onderhoud volgens fabrieksvoorschrift, aircoservice, APK, (ruit)schadeherstel, banden en winterbanden met evt. opslag, uitlaten, accu's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.