Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Airco ECC | LED | Adaptive cruise | Camera | Navigatie | Apple Carplay Android Auto | Stoelverwarming | Isofix |
€ 22.995,-
Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-200-RN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Airco ECC | LED | Adaptive cruise | Camera | Navigatie | Apple Carplay Android Auto | Stoelverwarming | Isofix |
€ 22.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-200-RN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Menges & de Vries Automotive |
Contactpersoon | Stefan Menges |
Adres | Phileas Foggstraat 90A |
Postcode | 7825 AM |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengesendevries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.286 kg
Laadvermogen: 574 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.195): Full Service Pakket: * Nieuwe APK keuring * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave ( wanneer nodig ) * Voertuig wordt schoon afgeleverd * Technische controle * Kentekenregistratie * Vrijwaren inruilauto * 12 maanden garantie of een maximum van 20.000 kilometer
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bij deze auto zijn 3 originele sleutels aanwezig en is voorzien van een digitaal onderhoudsboekje. Tegen meerprijs is deze occasion af te leveren inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt ( als nodig ) en 12 maanden BOVAG garantie. Meerprijs € 1195,-
Het interieur van deze Volkswagen Golf beschermt jouw als een veilige cocon. Het onderstel is ontworpen om de scherpste bochten en de slechtste wegen aan te kunnen en de motor reageert alert op ieder commando. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, zwarte hemelbekleding, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur en met spraak. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De uitrusting van deze auto is met regensensor, automatisch dimmende binnenspi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.