Bouwjaar | 07-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-937-LK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-937-LK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ossebroeken 20 |
Postcode | 9411 VR |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 542233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51490393 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eenhuismanauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2021 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 225 kW (306 PK)
Vermogen elektromotor(en): 134 kW (182 PK)
Vermogen brandstofmotor: 225 kW (306 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 55 liter
Actieradius: 75 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.905 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 18 kWh, Conditie: 100%, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart/Rood
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,9 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-05-2035
Combineer de functionaliteit van een gezinsauto met de prestaties van een sportwagen, en je krijgt deze sportieve Toyota RAV4. Deze dealerauto is van het bouwjaar 2024 en u wordt de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor gecombineerd met een elektromotor en een automatische transmissie. Superieur rijgedrag onder moeilijke omstandigheden? Laat dat maar aan de vierwielaandrijving over! Zegt u nou zelf: niks is in de auto toch aantrekkelijker dan de geur van een lederen interieur? Tenzij u meer geniet van gemak. En daarvoor is de elektrisch bedienbare achterklep. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel en de verwarmbare voorstoelen brengen uw handen, vingers en lichaam snel weer op temperatuur. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, warmtewerend glas, trailer assistent, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Begeef u op de geweldige rit door de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u wenst voor comfort en veiligheid, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. De functie van de 360 graden camera in deze auto is om u een totaaloverzicht van de omgeving te geven, ongeacht hoe smal de straat of parkeerplek is. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het JBL high performance audiosysteem. Ook dashboard met spraakbediening, full map navigaties
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.