Bouwjaar | 03-05-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | X-304-BD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 40.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | X-304-BD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Naam | Bert Meulema |
Adres | |
Postcode | 9331 AA |
Woonplaats | Norg |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Achterbank in delen neerklapbaar
Achteruitrij assistent
Achteruitrijcamera
Alarm klasse 1(startblokkering)
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
Apple Carplay/Android Auto
Armsteun achter
Armsteun voor
Autonomous Emergency Braking
Bandenspanningscontrolesysteem
Bestuurdersairbag
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Binnenspiegel automatisch dimmend
Bluetooth telefoonvoorbereiding
Brake Assist System
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Connected services
Cruise control adaptief
DAB ontvanger
Dakrails
Dimlichten automatisch
Electronic climate controle
Elektrisch bedienbare achterklep
Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel
Elektrische ramen voor en achter
Elektronisch Stabiliteits Programma
Elektronische remkrachtverdeling
Extra getint glas
Grootlichtassistent
Hill hold functie
Hoofd airbag(s) achter
Hoofd airbag(s) voor
Keyless entry
Keyless start
Knie airbag(s)
Koplampreiniging
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
LED koplampen
Lederen stuurwiel en versnellingspook
Lendesteunen (verstelbaar)
Lichtmetalen velgen
Mistlampen voor
Multimedia-voorbereiding
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor
Passagiersairbag
Pearl White / zwart dak (2QJ)
Regensensor
Rijstrooksensor met correctie
Spraakbediening
Stoelverwarming voorstoelen
Stuur verstelbaar
Stuurbekrachtiging
Stuurwiel multifunctioneel
Stuurwiel verwarmd
Trekhaak
Verkeersbord detectie
Volledig digitaal instrumentenpaneel
Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar
Zij airbag(s) voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.