Bouwjaar | 26-05-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 320.498 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-SV-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 4.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 320.498 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-SV-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luik Emmen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 42 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 245245 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luikemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2006 - apr 2009
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.570 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.190 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 546 - € 583 per kwartaal
Een zeer nette auto met zeer veel opties.
= Bedrijfsinformatie =
Gelieve bij serieuze interesse of vragen graag bellen (0591-245 245) i.p.v. e-mailen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer: zie onze disclaimer voor meer informatie.
Autobedrijf Luik Emmen is een familiebedrijf: familie Luik, met ruim 20 jaar ervaring in de autobranche: zie www.luikemmen.nl voor meer info over ons.
Wij zijn gevestigd in de autostraat van Emmen; te vinden op Kapitein Nemostraat 42.
Aangesloten bij het RDW voor het tenaamstellen en vrijwaren van auto's.
Doordat wij onze kosten laag houden, kunnen wij onze auto's voor zeer scherpe meeneemprijzen aanbieden. Extra afleveropties of garantie tegen meerprijs!
Bij ons:
- Betaalt u GEEN afleveringskosten, APK en tenaamstelling inbegrepen. Extra afleveropties zoals garantie, een onderhoudsbeurt of een professionele poetsbeurt zijn bij te kopen.
- Onze auto's zijn selectief ingekocht bij betrouwbare autodealers in Nederland en Duitsland en hebben bijna altijd (dealer)onderhoudshistories!
- Krijgt u altijd een reëel bod voor uw inruilauto('s), caravan of motorfiets.
- Krijgt u veel garantiemogelijkheden tegen scherpe tarieven (mits de auto niet ouder is dan 10 jaar)
- Zijn uitgebreide afleveringsmogelijkheden mogelijk zoals een onderhoudsbeurt of een professionele poetsbeurt, ook dit tegen de scherpste tarieven.
- Kunt u een auto met goede voorwaarden en lage tarieven financieren of leasen via DTC-lease (www.dtc-lease.nl of bel naar 030 - 68 68 750)
* Maandprijzen getoond op de website zijn op basis van financial lease (Een looptijd van 60 maanden en een aanbetaling/inruil van 10%), prive lease/ financieringen zijn ook mogelijk, vraag naar de voorwaarden!
Heeft u interesse of vragen neem dan contact op met 0591 245 245 (enkel bellen) ook voordat u een auto wilt bezichtigen, dit om teleurstellingen te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.