Bouwjaar | 08-10-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 274.388 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 33-BR-DV |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-10-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 274.388 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 33-BR-DV |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Erwin Mol Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Vaart nz 46 |
Postcode | 7887 EE |
Plaats | Erica |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50592885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.erwinmol-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 121 per kwartaal
Toyota Rav4 2.0 D-4D uit 2004, deze bedrijfswagen heeft 274.338km gereden en heeft APK tot 08-10-2024!
Deze Toyota heeft diverse opties!
Airco
Elec. Ramen
Elec. Spiegels
Cruisecontrol
Radio
Mistlampen voor
Lichtmetalen velgen
Verhoogd dak
Trekhaak
Etc..
Deze Toyota ziet er nog netjes uit, het enigste minpunt is dat de banke lak op het kunstofdak los laat.
De vraagprijs voor deze Toyota Rav4 bedrijfswagen is €4250,- marge. Inruil is mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.