Toyota Proace Worker 2.0 D-4D Professional Long AUTOMAAT 177pk 1e eig BTW 100% dealer onderhouden

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 120.333 km
Deuren 5
Kenteken V-212-LJ
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 130 kW (177 pk)

Toyota Proace Worker 2.0 D-4D Professional Long AUTOMAAT 177pk 1e eig BTW 100% dealer onderhouden


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 120.333 km
Deuren 5
Kenteken V-212-LJ
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 130 kW (177 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/40 R20
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 531 x 192 x 191 cm
Wielbasis: 328 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.677 kg
Laadvermogen: 1.336 kg
GVW: 2.840 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

| Unieke samenstelling | 1 eigenaar | 100% Toyota dealer onderhouden | 177pk automaat | Toyota Pro-Touch navigatiesysteem | Achteruitrijcamera | Lederen bekleding | Stoelverwarming | Dual zone climate control | Key-less | Xenon verlichting | 20" Originele velgen | Parkeersensoren | Dakspoiler | Verlaagd | Glazen zijruiten | 3-Zits uitvoering | Lange wielbasis | Afneembare trekhaak | BTW auto | 2018 | 120.333 km | EUR 24.900 excl. BTW |

Toyota PROACE Long Worker 2.0 D-4D Professional Long AUT (177pk)

Het is eind 2017. Gert (fictieve naam, aangezien we de vorige eigenaar goed kennen) is zoekende naar een nieuwe bestelauto. Niet zo maar een want Gert is detaillist, liefhebber en neemt geen genoegen met een 9. Het moet iets speciaals worden. Het internet is tot in den treure geraadpleegd als het gaat om voorbeelden en specificaties en de brochures zijn al vrijwel versleten.

Na lang wikken en wegen valt het besluit. Het wordt een Toyota PROACE. Eén met de zwaarste motorisering. De 2.0 D-4D met bijna 180pk en gekoppeld aan een 6-traps automaat. En uiteraard degene met de lange wielbasis. Dat staat mooi, is praktisch en is ronduit uniek te noemen. De kleur moet knallen. Het wordt - Clay Orange. Zelfs met grauw en grijs weer straalt deze kleur, maar met het zonlicht erop is het pas echt een opvallende verschijning. De oranje elementen komen ook terug in het interieur. Zo is het lederen interieur - overigens origineel Toyota - voorzien van oranje stiksels. Een met leder bekleed stuurwiel is NIET mogelijk op de grijs kenteken variant van de Proace dus die moest de dealer bestellen als onderdeel van een geel kenteken variant, die heeft de mogelijkheid wel en ook hier weer het oranje stiksel. Zoals we al meldden, Gert is een man van details. Ook xenon verlichting is bijvoorbeeld niet mogelijk op de Worker. Dus ook dat werd door de dealer besteld zodat we wel originele xenon verlichting hebben met de zo belangrijke LED dagrijverlichting. Origineel dus, maar het kan eigenlijk niet en er zal ook zeker geen tweede op deze manier samengesteld zijn. H

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid

Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.

Autotest | Toyota Proace Electric Duurzaam beleid

De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.

Plus

  • lage kosten per km
  • geen directe uitstoot
  • ruim en doordacht

Min

  • soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
  • schel geluid audiosysteem
  • weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert

Conclusie

Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.

Deel deze advertentie