Toyota Land Cruiser Landcruiser 3.0 D-4D-F 60th Anniversary | leder | 7p | 360 cam |

€ 33.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-12-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.421 km
Deuren 5
Kenteken 9-XTN-18 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.982 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Toyota Land Cruiser Landcruiser 3.0 D-4D-F 60th Anniversary | leder | 7p | 360 cam |


€ 33.990,-

Algemeen

Bouwjaar 03-12-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.421 km
Deuren 5
Kenteken 9-XTN-18 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.982 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoGijs
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mercuriusweg 11
Postcode 9482 WK
Plaats Tynaarlo
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 2053194 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Http://Www.autogijs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota LandCruiser 3.0 D-4D-F 60th Anniversary | leder | 7p | 360 cam |


- Kenteken: 9-XTN-18
- Merk: Toyota
- Model: LandCruiser
- APK tot: 20-04-2025
- Tellerstand: 198421 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2982 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 1KD-FTV
- Vermogen: 140 kW / 191pk
- Ledig gewicht: 2185 kg
- Max. trekgewicht: 3000 kg
- Aantal zitplaatsen: 7
- Verbruik: 8.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 476 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 774 - 814 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Bi-xenon koplampen
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- DVD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 stoelen op derde rij
- Airco separaat achter
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Houtafwerking interieur
- Houten stuurwiel en versnellingspook
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Buitenspieg.elektr.verst -verwarmb-inklap.+dim.
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Gelimiteerd slipdifferentieel
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Luchtvering
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)


Zoekt u hoge kwaliteit, betaalbaar bezit en uitermate prettige prestaties? Dan komt u uit bij Toyota. 'Let's go places'. De aandrijving van deze Toyota komt voor rekening van een viercilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Luchtvering zorgt voor een onovertroffen comfort tijdens het rijden. Met zijn lederen bekleding is deze auto comfortabel en stijlvol. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Fun en functie wordt samengebracht in het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Met een simpele handeling maakt u van deze Toyota LandCruiser een comfortabele 7-zitter met een derde zitrij. Bij de uitrusting van deze auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht

Autotest | Toyota Land Cruiser Het oude ambacht

De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • zeer ruim
  • rijke uitrusting

Min

  • helt sterk over de bocht
  • derde zitrij alleen voor kleine kinderen
  • uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot

Conclusie

Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.

Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.

Deel deze advertentie