Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D LX Blind Van

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-02-2006
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 356.947 km
Deuren 5
Kenteken 4-VKG-51
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.982 cc
Vermogen 122 kW (166 pk)

Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D LX Blind Van


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2006
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 356.947 km
Deuren 5
Kenteken 4-VKG-51
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.982 cc
Vermogen 122 kW (166 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Erwin Mol Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Verlengde Vaart nz 46
Postcode 7887 EE
Plaats Erica
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 50592885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.erwinmol-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.055 kg
Laadvermogen: 850 kg
GVW: 2.850 kg

Interieur
Interieur: Lichtblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
CO2-uitstoot: 244 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal

Toyota Landcruiser 3.0 D-4D uit 2006. Deze Toyota heeft 356.947km ervaring en is voorzien van een vol jaar APK tot 08-11-2024!

Deze Landcruiser is klaar om aan het werk te gaan, en is dan ook voorzien van diverse opties:

Airco
Elec. Ramen
Elec. Spiegel
Lichtmetalen wielen
4x4
Hoge/lage gearing
Middendiflock
Trekhaak
Etc..

Ook is de Toyota voorzien van een onderhoudsbeurt en een nieuwe distributieriem! Rondom heeft de Landcruiser wel een deukje of kras, maar niks schokkends. De Landcruiser kan tegen meerprijs ook worden verkocht op BF-Goodrich Mud-Terrain banden!

De vraagprijs voor deze Landcruiser is €9950,- ex. Btw. Inruil is mogelijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht

Autotest | Toyota Land Cruiser Het oude ambacht

De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • zeer ruim
  • rijke uitrusting

Min

  • helt sterk over de bocht
  • derde zitrij alleen voor kleine kinderen
  • uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot

Conclusie

Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.

Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.

Deel deze advertentie