Bouwjaar | 07-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.482 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-ZXD-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.482 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-ZXD-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Drijber Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parmentierstraat 21 |
Postcode | 7903 TN |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51385133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | drijberautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Toyota Auris 1.6 Aspiration
- Kenteken: 62-ZXD-9
- Merk: Toyota
- Model: Auris
- APK tot: 07-03-2025
- Tellerstand: 186482 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 1ZR-FAE
- Vermogen: 97 kW / 132pk
- Ledig gewicht: 1165 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 428 cm
- Hoogte: 1460 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen voor
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
voor info bellen :06-51385133
www.drijberautos.nl
info@drijberautos.nl
Drijberautos
Parmentierstraat 19
7903 TN Hoogeveen
Mobiel: 06-51385133
Fax: 0528-232063
E-mail: info@drijberautos.nl
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 9.00 uur t/m 17.30 uur
Zaterdag: 9.00 uur t/m 15.00 uur
of volgens afspraak.
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.