Bouwjaar | 31-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-SZT-67 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-SZT-67 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2013 - jun 2015
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aandrijving
Actieradius: 345 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 2.590 kg
Accu
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen
Accu snelladen: Tesla Supercharger
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 7
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Verbruik combinatierit: 181 kWh/100km
Het maakt niet uit of u binnen of buiten de stad rijdt. Het rijbereik van deze elektrische Tesla Model S biedt u alle vrijheid om te gaan en te staan waar u wilt. Bent u ook toe aan een auto met elektromotor? Goeie keuze! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Terwijl u de bagage inlaadt via de elektrisch bedienbare achterklep, nemen uw passagiers al plaats in het lederen interieur. Mooi! Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, pearl metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het full map navigatiesysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Tesla is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Tesla Model S samen.
De actieradius is van deze Tesla is 341KM.
Deze Tesla beschikt over het infotainmentprocessor: NVIDIA Tegra (MCU0 en MCU1)
Deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK. Dit is een MEENEEMPRIJS. De fullserviceprijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie is 19940 euro.
Da
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.