Tesla Model S 100d Long Range | AutoPilot| Alcantara | LED | Sunroof |

€ 35.900,-

Bouwjaar 18-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.383 km
Deuren 5
Kenteken H-052-SH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 306 kW (417 pk)

Tesla Model S 100d Long Range | AutoPilot| Alcantara | LED | Sunroof |


€ 35.900,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.383 km
Deuren 5
Kenteken H-052-SH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 306 kW (417 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 307 kW (417 PK)
Vermogen elektromotor(en): 245 kW (333 PK)

Aandrijving
Actieradius: 490 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 265/40 R21

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.694 kg

Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 117 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 477 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,30612244898 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

| 100D Longe Range | 21" Originele velgen | Enhanced Autopilot | Elektrisch sunroof | Alcantara hemelbekleding | Sportstoelen | Lederen bekleding | Stoelverwarming | LED verlichting + grootlicht assistent | Camerasysteem | HomeLink | Dodehoekdetectie | Houten sierlijsten | Black optic | Nieuw model | Marge | 2018 | 199.383 km | EUR 35.900 |

Tesla Model S 100D Long Range

Nadat ik onder mijn warme dekens vandaan kruip open ik de luiken voor het slaapkamerraam. Een zonnige, maar frisse start van de dag. Onderweg naar de douche open ik de Tesla-app op mijn telefoon en stel de interieurtemperatuur in op 21,5 °c en uiteraard activeer ik alvast de stoelverwarming. Met een espresso en croissant achter de kiezen loop ik in versnelde pas naar mijn Model S. Bij aankomst ontgrendeld de auto en verschijnen automatisch de deurklinken uit de portieren. Vlug neem ik plaats op de fijne sportstoelen. Warmte, warmte om me heen en onder mijn derrière. Fijn instappen op deze wijze. Het navigatiesysteem heeft mijn reisdoel uit de agenda gehaald en automatisch ingesteld. Ik spurt de straat uit.

Ondanks het feit dat Tesla's inmiddels gemeengoed zij op de wegen blijft het rijden een futuristische beleving en het accelereren verbaasd nog altijd. Dit is de 100D - de versie met het grootste accupakket en daarmee de hoogste actieradius. Hoger nog dan de Perfomance versies. Afgegeven actieradius is ver over de 500 km. Sterker nog bij rustig gebruik is meer dan 500 km ook in praktische zin prima haalbaar. Bij gemiddeld gebruik zal de praktijk rond 450 km zijn. Hiermee zou ieders zogenaamde 'Range Anxiety' helemaal tot het verleden moeten behoren. Mocht het onverhoopt toch penibel worden kun je altijd gebruik maken van het Supercharge netwerk van Tesla. In luttele minuten kun je weer honderden kilometers rijden.

De 100D beschikt uiteraard over dual motorisering. Daarmee heeft deze Model S vierwielaandrijving. Hierdoor is het ongekend hoge vermogen en het nog veel indrukwekkender koppel heel goed o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie