Bouwjaar | 16-02-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.338 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XT-LH-79 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 5.300,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.338 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XT-LH-79 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WV Autos & Bedrijfswagens Hoogeveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Buitenvaart 2110-03 |
Postcode | 7905 SX |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 344069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wvautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen
Modelreeks: mei 1997 - feb 2001
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 220 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.500 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is exclusief BPM
LET OP 4 X 4 JEEP MET LIER MET AFSTANDSBEDIENING SNORKEL VERHOOGING ZET ETC ZIE FOTO'S KOPELING IS MATIG ZO MEE EXPORT / HANDELS PRIJS GEEN GELUK ZOEKERS !!!!!!!!!!!!!!!
= Bedrijfsinformatie =
Reserveren is alleen mogelijk met een minimale aanbetaling van 20% van het aankoopbedrag.
De genoemde prijzen zijn handels / export meeneemprijzen. Inruil en financiering mogelijk.
Maak altijd een afspraak voor u langs komt !!!!!!!!!!!!!!!!!!
APK en afleveringsbeurt in overleg. WV Auto's is aangesloten bij NAP (Nationale Auto Pas).
Voor proefrit of bezichtiging graag eerst even telefonisch contact opnemen.
Bij alle advertenties en aangeboden voertuigen zijn prijs-, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.