Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid Airco ECC | LED | Panorama | Camera | Adaptive cruise | Trekhaak | Navigatie | Apple Carplay Android Auto | Isofix |

€ 22.495,-

Bouwjaar 19-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.670 km
Deuren 5
Kenteken K-058-BR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid Airco ECC | LED | Panorama | Camera | Adaptive cruise | Trekhaak | Navigatie | Apple Carplay Android Auto | Isofix |


€ 22.495,-

Algemeen

Bouwjaar 19-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.670 km
Deuren 5
Kenteken K-058-BR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Menges & de Vries Automotive
Contactpersoon Stefan Menges
Adres Phileas Foggstraat 90A
Postcode 7825 AM
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mengesendevries.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2020 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 105 kW (143 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.195): Full Service Pakket: * Nieuwe APK keuring * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave ( wanneer nodig ) * Voertuig wordt schoon afgeleverd * Technische controle * Kentekenregistratie * Vrijwaren inruilauto * 12 maanden garantie of een maximum van 20.000 kilometer
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Bij deze auto zijn 2 originele sleutels aanwezig en de ingevulde onderhoudsboekjes. Tegen meerprijs is deze occasion af te leveren inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt ( als nodig ) en 12 maanden BOVAG garantie, meerprijs € 1195,-

Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Suzuki Vitara. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Kijk, en die stoelverwarming, dat is nou echt comfort. Helemaal als het buiten winters aanvoelt. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Ook dakrails, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.

Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Automatische airconditioning regel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie