Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Stijl Automaat Staat in Hoogeveen

€ 23.750,-

Bouwjaar 19-04-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.443 km
Deuren 5
Kenteken XZ-839-P Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Stijl Automaat Staat in Hoogeveen


€ 23.750,-

Algemeen

Bouwjaar 19-04-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.443 km
Deuren 5
Kenteken XZ-839-P Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mastebroek's Autobedrijven B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonstraat 32
Postcode 7903 AN
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 264055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mastebroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2018 - jun 2020

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 500): Mastebroek garantiepakket: Kies voor de kwaliteit van een Mastebroek auto en de extra zekerheid van 12 maanden BOVAG-garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een krachtige benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! Het interieur glanst in daglicht door het elektrisch bedienbare panoramadak. Bij de uitrusting van deze Suzuki horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Met de audiobediening op het stuur regelt u de geluidsinstallatie gemakkelijk en veilig. Het full map navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Met smartphone connectiviteit kunt u muziek draadloos afspelen. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Heeft u de elektronische token op zak, dan herkent deze auto z?n baasje en de keyless start zorgt dat een druk op de startknop voldoende is. Geen sleutel meer nodig! De Suzuki is standaard voorzien van: sportstuur met schakelpaddels, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

Deze Suzuki biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidss

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie