Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Automaat | Camera | Keyless

€ 22.999,-

Bouwjaar 09-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.213 km
Deuren 5
Kenteken G-118-ZS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Automaat | Camera | Keyless


€ 22.999,-

Algemeen

Bouwjaar 09-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.213 km
Deuren 5
Kenteken G-118-ZS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Betag BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ossebroeken 1
Postcode 9411 VR
Plaats Beilen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)593 - 522010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.betag.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Automaat | Camera | Keyless


- Kenteken: G-118-ZS
- Merk: Suzuki
- Model: S-Cross
- APK tot: 09-01-2026
- Tellerstand: 55213 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit Parelmoer
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1373 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K14C
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1145 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 430 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Dynamic pakket

- Navigatiesysteem full map
- Parkeersensor achter

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless Entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor en achter
- Kinderbeveiliging
- Lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie


Van uw nieuwe auto verlangt u rijplezier, maar ook optimaal comfort en veiligheid. Daarom is de Suzuki S-Cross de auto die u zoekt. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! In deze Suzuki profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Een veiligheidsverhogende optie is de ingebouwde spraakbediening. Terwij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie