![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.082 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-PB-NP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.061 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.082 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-PB-NP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.061 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Linda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | van Vlissingenstraat 11 |
Postcode | 9403 BB |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48499949 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijflinda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 99,9 s
Maten
Wielbasis: 24 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 390 kg
GVW: 1.165 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Deze Suzuki Alto komt uit 2004, werd geleverd van 01-04-2004 tot 01-12-2004 en kostte toen € 7,499.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 46 kW (63 PK) en een cilinderinhoud van 1061 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 155 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14.8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.90 liter per 100 km en hij weegt 775 kg. De wegenbelasting bedraagt € 56.- per kwartaal.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur
We zien u graag aan de Van Vlissingenstraat 11, 9403BB te Assen.
Tel: 06-48499949
Naast auto's verkopen zijn wij gespecialiseerd in het onderhoud van personenauto's van alle merken. Onze werkplaats is uitgerust met moderne apparatuur, waaronder diagnose- en testapparaten, een aircoserviceapparaat en bandenapparatuur.
Onze monteurs hebben hierdoor de beschikking over specialistisch gereedschap.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Alto | Op de kleintjes letten
Bij kleine auto's gaat het om de details. Iedere kilometer verder op een liter benzine is pure winst. Een gram minder CO2-uitstoot levert belastingvoordeel op. Een centimetertje meer aan de buitenkant, levert waardevolle binnenruimte op. Suzuki heeft goed op de kleintjes gelet en introduceert nu de nieuwe Alto. Suzuki's nieuwkomer is net even groter, net even sneller en toch voordeliger dan de gevestigde orde.
![Autotest | Suzuki Alto Op de kleintjes letten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2348/suzuki-alto.jpg)
De Suzuki Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een volwassen gevoel.
Plus
- uitstekende wegligging
- volwassen uitstraling / solide gevoel
- zuinig en vlot
Min
- buitenspiegels klein en onvoldoende verstelbaar
- bagageruimte klein en lastig bereikbaar
- hoofdsteunen te laag
Conclusie
Wie een kleine auto koopt, is op zoek naar voordeel, moeten ze bij Suzuki hebben gedacht. Daarom is de zevende generatie van de Alto een tikkeltje zuiniger, een paar kilometertjes sneller en toch een centimetertje ruimer dan de concurrentie.
Maar het blijft niet bij alleen cijfers. De Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een ongekend solide en volwassen gevoel.
Kortom: Suzuki heeft de afgelopen jaren goed naar de concurrentie gekeken en het resultaat is er naar. Met een goed Nederlands spreekwoord heet dat: op de kleintjes letten.