Bouwjaar | 16-02-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luth-Tangenberg B.v. (Erica en Zwartemeer) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Vaart ZZ 82 |
Postcode | 7887 EP |
Plaats | Erica |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 301403 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luthtangenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2015 - feb 2018
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.573 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg
Wielbasis: 275 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: C
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
De Outback is een heerlijke cruiser. Door zijn grotere motor heeft die een lekker koppel waardoor een caravan makkelijk kan worden getrokken. Hij heeft een lange wielbasis en een vering welke echt comfortabel is. De auto biedt wat meer interieurruimte dan een Forester en is technisch geavanceerder. (een achteras met torque vectoring zorgt er bijvoorbeeld voor dat het buitenste wiel in een bocht meer kracht krijgt dan de binnenste om de auto als het ware door de bocht te duwen) Deze auto heeft een paar kleine beschadigingen aan de buitenkant, daarom is die wat vriendelijker geprijsd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.