Bouwjaar | 29-12-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.272 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PT-773-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 2.748,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.272 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PT-773-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2008 - jan 2009
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 112 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.585 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.
Het is een mooie auto, deze ¦KODA Fabia Combi uit 2008, hij heeft 194272 kilometer gelopen. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook aluminium dakrailing, getint glas, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak zijn aan boord.
U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
De auto is 100% onderhouden, zie foto's. De auto wordt geleverd met een nieuwe APK! U rijdt deze auto vanaf 84 euro per maand.
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze ¦KODA wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.
= Bedrijfsinformatie =
AANSTAANDE ZONDAG KOOPZONDAG!!! WE ZIJN GEOPEND VAN 12:00 UUR TOT 16:00 UUR!!
Keuze uit een van de volgende afleverpakketten:
Auto Hoge Basis (GEEN GARANTIE!) € 29,50
- De auto is schoon bij aflevering (eventueel gepoetst tegen meerprijs)
- De eventueel ingeruilde auto wordt RDW gevrijwaard
- Vloeistoffen en bandenspanning zijn op peil
- Tenaamstelling
Hoge Best Select (v.a. € 1500,-) € 299,50
- Idem als bovenstaande
- 3 maanden (met een maximum van 5000 km) Best Select garantie
Dit houdt in dat u garantie heeft op SLIJTAGE van draaiende delen van motorblok en
versnellingsbak. De uitgebreide voorwaarden kunt u vinden in de meegeleverde
voorwaarden. U dient, bij onverhoopte storingen, zelf een diagnose te laten stellen
bij een garage van uw keuze. Wanneer hier uit blijkt dat u recht heeft op garantie
nemen wij het vanaf hier van u over. De kosten van diagnose zijn voor uw rekening.
Hoge Best Select Plus € 599,50
- Idem als bovenstaande
- 3 maanden volledige garantie (met een maximum van 5000 km, Bovag voorwaarden)
Hoge B
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.