Bouwjaar | 24-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.139 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-NH-KJ Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.139 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-NH-KJ Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsforlife |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voor de blanken 4C |
Postcode | 7963 RP |
Plaats | Ruinen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsforlife.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 165 x 145 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Skoda Fabia 1.2-12V Classic
KM STAND 237.139 N.A.P RAPORT OP LOCATIE
RIJD EN SCHAKELT PERFECT
ORIGINELE NEDERLANDSE AUTO
4X ZGAN BANDEN
Goed onderhouden met onderhoudsboekjes.
Deze Skoda Fabia komt uit 2003, werd geleverd van 01-01-2003 tot 01-08-2004 en kostte toen € 12.836,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2003 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 47 kW (64 PK) en een cilinderinhoud van 1198 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1030 kg. De APK is geldig tot 30-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND
= Bedrijfsinformatie =
Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.
Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.
CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.
I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )
Voor een goede en betrouwbare auto bent u bij ons aan het juiste adres
( ( GEEN AFLEVERINGSKOSTEN ) )
Deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.
Wij houden ons bezig met INKOOP & VERKOOP van gebruikte occasions.
Wij staan bekend om onze snelle en vooral goede service. Daar draait het om bij CARSFORLIFE.
De langdurige relatie aangaan met de klant,
we weten dat we op die manier.
De meeste waarde kunnen le
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.