Bouwjaar | 16-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.527 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-614-FS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.527 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-614-FS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Veen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zendmastweg 4 |
Postcode | 9405 CE |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 333013 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Welkom bij Autobedrijf van Veen!
Wij zijn een familiebedrijf dat al meer dan 35 jaar zowel particuliere als zakelijke klanten ontzorgt op het gebied van mobiliteit. Behalve voor aanschaf of (private) lease van een nieuwe Hyundai of Suzuki kunt u ook bij ons terecht voor verschillende merken occasions.
Dankzij onze Bosch Car Service formule kunt u ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie van alle merken auto's. Toevallig niet bij ons gekocht? Geen probleem u bent bij ons aftersales team van harte welkom.
Zonder meerprijs worden onze occasions standaard afgeleverd met:
- Nieuwe APK
- Professioneel reinigen van in- en exterieur
- Te naam stellen en vrijwaren
- Vloeistoffen controleren
Wilt u extra zekerheid? Dan is het Van Veen Afleverpakket van € 645,- voor u de juiste keus.
Het Van Veen Afleverpakket bestaat uit:
- 12 maanden BOVAG garantie
- 12 maanden mobiliteitsgarantie
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema fabrikant
- Professioneel reinigen in- en exterieur
- Tenaamstellen en vrijwaren
- Vervangen distributieriem indien nodig
- Een halve tank brandstof
- Airco controle
- Een waspas voor onze wasstraat t.w.v. € 10,-
- Waardecoupon voor het volgende onderhoud t.w.v. € 50,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.