Bouwjaar | 04-11-1999 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.708 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 14-DN-RF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 2.199,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-1999 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.708 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 14-DN-RF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsforlife |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voor de blanken 4C |
Postcode | 7963 RP |
Plaats | Ruinen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsforlife.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/80 R14
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 214 - € 234 per kwartaal
Seat Toledo 1.6 LPG G3 Stella
1e EIGENAAR
ZEER ZUINIG IN VERBRUIK
KM STAND 242.708 N.A.P RAPORT OP LOCATIE
GOED ONDERHOUDEN
RIJD EN SCHAKELT ALS NIEUW
ORIGINELE NEDERLANDSE AUTO.
NIEUWE APK 20-12-2024
4X ZGAN BANDEN
Deze Seat Toledo komt uit 1999, werd geleverd van 01-03-1999 tot 01-10-2000 en kostte toen € 18.234,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 1999 op kenteken, is voorzien van een benzine én een lpg-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1595 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 188 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,8 liter per 100 km en hij weegt 1177 kg. De wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 164.00 per kwartaal.
Wat is het verschil tussen LPG en LPG G3?
G3 betekent dat het de 3e generatie lpg installatie is. Op het kentekenbewijs zal bij brandstof dan ook "G3" staan. Deze 3e generatie is qua uitstoot milieuvriendelijker en daardoor krijg je een flinke korting op de wegenbelasting ten opzichte van eerdere LPG installaties.
= Bedrijfsinformatie =
Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.
Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.
CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.
I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )
Voor een goede en betrouwbare auto bent u bij ons aan het juiste adres
( ( GEEN AFLEVERINGSKOSTEN ) )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Toledo | Terug naar de basis
Eerst was de Seat Toledo een klassieke sedan. Het nuchtere en praktische karakter werd gewaardeerd en dus bouwde de Toledo al snel een trouwe klantenkring op. Om het nog beter te doen, kwam Seat in 2004 met een slimme mix van een MPV en een zakenauto. Helaas sprak deze gewaagde combinatie niet aan en de verkopen daalden. Daarom keert Seat nu terug naar de basis met een sedan zonder poespas: eenvoudig, ruim en voordelig.
De Seat Toledo is een compacte sedan voor wie op zoek is naar degelijk vervoer van A naar B. De Toledo biedt alles wat nodig is, maar niets meer dan dat. De meest nuchtere Seat van dit moment.
Plus
- Vlot en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- Zeer ruim, ook achterin
Min
- Matig zicht in binnenspiegel
- Achterklep opent te hoog (raakt dak lage/oude garages)
Conclusie
De Seat Toledo is terug. Daarom is een testrit gemaakt naar de Spaanse stad Toledo. Op die afstand kon de Toledo zich prima bewijzen. Seat is al lang geen budgetmerk van Volkswagen meer en daarom is de Toledo voorzien van de nieuwste techniek van het moederbedrijf. Alle motoren zijn daarom sterk, stil en zuinig. Alhoewel de Toledo misschien wel de minst spannende Seat is om mee te rijden, is het weggedrag nog altijd prima.
Na een minder geslaagd experiment met een mix van MPV en zakenauto, is de nieuwe Toledo weer een vertrouwde sedan. Dankzij de strakke en tegelijkertijd elegante lijnen is de Toledo echter allesbehalve oubollig. Net als de eerste Toledo's is ook deze vierde generatie weer ruim, praktisch en vooral nuchter.