Seat Leon 1.4 bj 2010 AIRCO / ELEK RAMEN

€ 5.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.951 km
Deuren 5
Kenteken R-810-LD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Seat Leon 1.4 bj 2010 AIRCO / ELEK RAMEN


€ 5.450,-

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.951 km
Deuren 5
Kenteken R-810-LD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Linda
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres van Vlissingenstraat 11
Postcode 9403 BB
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48499949 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijflinda.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.745 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Deze SEAT Leon komt uit 2010, werd geleverd van 01-07-2006 tot 31-12-2011 en kostte toen € 17,495.-. Deze personenauto is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 172 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14.1 seconden. De wegenbelasting bedraagt € 134.- per kwartaal.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur
We zien u graag aan de Van Vlissingenstraat 11, 9403BB te Assen.
Tel: 06-48499949

Naast auto's verkopen zijn wij gespecialiseerd in het onderhoud van personenauto's van alle merken. Onze werkplaats is uitgerust met moderne apparatuur, waaronder diagnose- en testapparaten, een aircoserviceapparaat en bandenapparatuur.
Onze monteurs hebben hierdoor de beschikking over specialistisch gereedschap.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie