Bouwjaar | 14-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.208 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 75-SBK-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 2.848,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.208 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 75-SBK-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2011 - feb 2012
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 166 x 147 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 457 kg
GVW: 1.412 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 6
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 250 - € 263 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.
Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. Deze Renault Twingo uit 2011 heeft 226208 kilometer op de teller. Als u een laag brandstofverbruik en goede prestaties belangrijk vindt, dan bent u uitstekend bediend met de viercilinder dieselmotor. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
U bedient het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. De ruitenwissersnelheid wordt bij iedere bui perfect geregeld dankzij de regensensor. Met verstelbaar stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Renault helemaal compleet.
De auto wordt geleverd met een nieuwe APK! De distributieriem is vervangen bij 175.000 kilometer.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.
= Bedrijfsinformatie =
AANSTAANDE ZONDAG KOOPZONDAG!!! WE ZIJN GEOPEND VAN 12:00 UUR TOT 16:00 UUR!!
Keuze uit een van de volgende afleverpakketten:
Auto Hoge Basis (GEEN GARANTIE!) € 29,50
- De auto is schoon bij aflevering (eventueel gepoetst tegen meerprijs)
- De eventueel ingeruilde auto wordt RDW gevrijwaard
- Vloeistoffen en bandenspanning zijn op peil
- Tenaamstelling
Hoge Best Select (v.a. € 1500,-) € 299,50
- Idem als bovenstaande
- 3 maanden (met een maximum van 5000 km) Best Select garantie
Dit houdt in dat u garantie heeft op SLIJTAGE van draaiende delen van motorblok en
versnellingsbak. De uitgebreide voorwaarden kunt u vinden in de meegeleverde
voorwaarden. U dient, bij onverhoopte storingen, zelf een diag
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).