Renault Trafic Rolstoelbus / Scootmobielbus 2.0 dCi 110 T29 L1H1 Comfort Z.g.a.n. bus met aanpassing op maat

€ 42.495,-

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 1.724 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Trafic Rolstoelbus / Scootmobielbus 2.0 dCi 110 T29 L1H1 Comfort Z.g.a.n. bus met aanpassing op maat


€ 42.495,-

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 1.724 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kikkert Rolstoelauto's
Contactpersoon Dhr. J. Kikkert
Adres Buitenvaart 1109
Postcode 7905 SE
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)524 - 820062 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kikkert-rolstoelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: jan 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 508 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.760 kg
Laadvermogen: 1.250 kg
GVW: 3.010 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 188 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Nieuw binnen en op maat aangepast! Deze zo goed als nieuwe Renault Trafic Rolstoelbus / Scootmobielbus 2.0 dCi 110 T29 L1H1 Comfort welke is voorzien van heel veel mooie opties zoals o.a. metallic lak, mistlampen, parkeersensoren, elektrische ramen en buitenspiegels, centrale vergrendeling, climate control, cruise control, multifunctioneel stuurwiel, full-map kleurennavigatie, multi-media, telefoonvoorbereiding, etc... We hebben deze prachtige bus van binnen aangepast met een volledige inrichting en een lichtgewicht oprijplaat plus een draaibare bijrijdersstoel waardoor inrijden met de rolstoel en binnen overstappen mogelijk is gemaakt. Heeft u ook speciale wensen op het gebied van aangepast vervoer? Bel, app of mail ons dan en maak een afspraak want we helpen u graag weer mobiel te worden! (Let op, prijs is excl. bpm welke teruggevraagd kan worden!!)

= Bedrijfsinformatie =

Standaard leveren we onze voertuigen af inclusief een afleverbeurt, nieuwe apk en 12 maanden garantie. Daarnaast zijn er natuurlijk diverse aanpassingen mogelijk en kunnen deze geheel naar uw wensen worden ingebouwd. Hierbij kunt denken aan bijvoorbeeld: handsegmentgas, handbedrijfsrem, linker gaspedaal, bruggetje, automatische opstaptrede, extra handgreep, draaischijf, kofferbaklift, automatische lier, standkachel, etc. Bij aflevering helpen we u graag bij het aanvragen van de gehandicaptenkorting op de motorrijtuigenbelasting indien u voldoet aan de gestelde voorwaarden. Tijdens onderhoud, reparatie of inbouw bieden we u gratis vervangend vervoer aan indien mogelijk.

De 10 zekerheden om bij Kikkert Rolstoelauto's uw nieuwe of gebruikte Rolstoelauto of Rolstoelbus aan te schaffen zijn:

- Eerlijk advies op maat
- Al uw wensen zijn te realiseren
- Passing en proefrit op locatie mogelijk
- Standaard afleverbeurt
- Standaard nieuwe apk
- Standaard 12 maanden garantie
- Alle inruil mogelijk
- Lease of Financiering mogelijk
- Bezorgen aan huis mogelijk
- Terugkoop mogelijk

Heeft u interesse en wilt u meer informatie? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 06-2739 2718 of via info@kikkert-rolstoelautos.n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie