Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Com e koppeling

€ 8.450,-

Bouwjaar 08-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 208.293 km
Deuren 5
Kenteken VS-868-V
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Com e koppeling


€ 8.450,-

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 208.293 km
Deuren 5
Kenteken VS-868-V
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MMD Lanting
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mizar 16
Postcode 7891 VE
Plaats Klazienaveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 312220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mmdlanting.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Com nieuwe koppeling

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Com nieuwe koppeling


- Kenteken: VS-868-V
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 31-05-2024
- Tellerstand: 208293 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1640 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 500 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Bijzondere opties & accessoires

- 2 zitplaatsen rechtsvoor

Pakket: Pack Airco

- Airco
- Cruise control
- Parkeersensor achter

Pakket: Pack Navigatie

- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijruit rechts in laadruimte

Infotainment

- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Laadruimte bekleed met houd
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Stijlvol, een tikje gewaagd en met uitstekende rijkwaliteiten: dat is een Franse auto ten voeten uit. Kijk maar eens naar deze Renault Trafic bestel. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ook verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.

Muziek, radio, podcasts, routeinformatie: het audiosysteem is gekoppeld aan het navigatiesysteem en levert het allemaal in topkwaliteit, inclusief bluetooth. Deze auto heeft airconditioning aan boord. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. U bent in deze Renault ook voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic bestel is hij uitgerust met een reeks aan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie