Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort

€ 9.949,-

Bouwjaar 04-03-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 137.657 km
Deuren 5
Kenteken VT-432-S
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort


€ 9.949,-

Algemeen

Bouwjaar 04-03-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 137.657 km
Deuren 5
Kenteken VT-432-S
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jonkman Bedrijfswagens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 48
Postcode 7921 JJ
Plaats Zuidwolde
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 26666664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jonkmanbedrijfswagens.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic L1H1 Luxe en nette bus (vergelijkbaar met de Opel vivaro, nissan nv300 en fiat talento)

U rijd deze auto al vanaf slechts € 293,- per maand, ga naar onze website en maak gebruik van onze handige lease calculator waar u vervolgens geheel vrijblijvend een offerte aan kunt vragen

Voorzien van: Airco, achteruit rij camera, cruise control, start/stop, elektrisch pakket, dubbele airbags, radio usb met stuurbediening, 6 versnellingen, in hoogte verstelbare voorstoelen, stuur in hoogte verstelbaar, 6 versnellingen, tussenwand met ruit, schuifdeur rechts met ruit, afwerkvloer laadruimte met antislip, zijwand bekleding, 2 achterdeuren met ruiten, getint glas, raambeschermers laadruimte, ventilatie systeem, parkeer sensoren achter, mistlampen voor en trekhaak

Dealer onderhouden, volledige onderhoudshistorie en dubbele sleutels aanwezig

volgende onderhoudsbeurt hoeft pas bij 176 000 km plaats te vinden

prijs is excl. BTW (bpm vrij)

vergelijkbaar met de Fiat talento Nissan NV300 en Opel vivaro

- Kenteken: VT-432-S
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 31-10-2024
- Tellerstand: 137657 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld 6
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1636 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 500 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitverwarming
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Getint glas
- Mistlampen voor
- Trekhaak

Interieur

- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Cruise control
- Dubbele airbags
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- 6 versnellingen
- Afwerkvloer laadruimte met antislip
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Betimmerde laadruimte
- Brake Assist System
- Centrale deurvergrendeling afstandbediening
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- In hoogte verstelbaar passagiersstoel
- In hoogte verstelbaar stuur
- In hoogte verstelbare bestuurders stoel
- Parkeersensoren achter
- Passagiersairbag
- Raambeschermers laadruimte
- Radio usb met stuurbediening
- Schuifdeur rechts met ruit
- Stuur in hoogte verstelbaar
- Tussenwand met ruit
- Twee achterdeuren
- Ventilatie systeem laadruimte

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie

Wij berekenen geen afleveringskosten!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie