Renault Trafic 4+1 Rolstoelbus 2.0 dCi T29 L2H1 Eco Nette en goed onderhouden 4+1 Rolstoelbus met automaat

€ 15.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-03-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 162.450 km
Deuren 5
Kenteken 5-VTL-60
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 4+1 Rolstoelbus 2.0 dCi T29 L2H1 Eco Nette en goed onderhouden 4+1 Rolstoelbus met automaat


€ 15.995,-

Algemeen

Bouwjaar 13-03-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 162.450 km
Deuren 5
Kenteken 5-VTL-60
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kikkert Rolstoelauto's
Contactpersoon Dhr. J. Kikkert
Adres Buitenvaart 1109
Postcode 7905 SE
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)524 - 820062 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kikkert-rolstoelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: sep 2011 - jul 2014
Modelcode: Phase 3

Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 518 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.020 kg
Laadvermogen: 1.010 kg
GVW: 3.030 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Nieuw binnen: deze nette en goed onderhouden Renault Trafic 4+1 Rolstoelbus 2.0 dCi T29 L2H1 Eco Automaat uit 2012 met 162 dkm op de teller welke is voorzien van mooie opties zoals o.a. privacy glass, parkeersensoren, bumpers in kleur, cruise control, bijrijdersbankje, etc... Daarnaast is deze mooie en goed onderhouden Trafic uitgerust met een volledig aangepaste vloer met monofittingen, een 4-punts rolstoelfixeersysteem en een volautomatische rolstoellift waarmee u ieder type rolstoel of scootmobiel veilig en comfortabel kunt vervoeren. De extra passagiersstoel achterin is hierbij in een handomdraai uitneembaar indien nodig. Heeft u interesse in deze of een andere rolstoelbus of rolstoelauto en wilt u meer informatie? Bel of app dan even met 06-27392718 en maak een afspraak! Op uw verzoek is een passing / proefrit bij u op locatie geheel vrijblijvend mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

*** OP KONINGSDAG ZIJN WIJ GESLOTEN ***

Standaard leveren we onze voertuigen af inclusief een afleverbeurt, nieuwe apk en 12 maanden garantie. Daarnaast zijn er natuurlijk diverse aanpassingen mogelijk en kunnen deze geheel naar uw wensen worden ingebouwd. Hierbij kunt denken aan bijvoorbeeld: handsegmentgas, handbedrijfsrem, linker gaspedaal, bruggetje, automatische opstaptrede, extra handgreep, draaischijf, kofferbaklift, automatische lier, standkachel, etc. Bij aflevering helpen we u graag bij het aanvragen van de gehandicaptenkorting op de motorrijtuigenbelasting indien u voldoet aan de gestelde voorwaarden. Tijdens onderhoud, reparatie of inbouw bieden we u gratis vervangend vervoer aan indien mogelijk.

De 10 zekerheden om bij Kikkert Rolstoelauto's uw nieuwe of gebruikte Rolstoelauto of Rolstoelbus aan te schaffen zijn:

- Eerlijk advies op maat
- Al uw wensen zijn te realiseren
- Passing en proefrit op locatie mogelijk
- Standaard afleverbeurt
- Standaard nieuwe apk
- Standaard 12 maanden garantie
- Alle inruil mogelijk
- Lease of Financiering mogelijk
- Bezorgen aan huis mogelijk
- Terugkoop mogelijk

Heeft u inte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie