Bouwjaar | 31-10-2018 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 100.331 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TR-319-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 29.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2018 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 100.331 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TR-319-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Noord Auto B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Italiëlaan 23 |
Postcode | 9403 DW |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46356012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.noordauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.813 kg
Laadvermogen: 1.077 kg
GVW: 3.010 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal
zeer nette en luxe Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Grand Expression Energy | BJ 2018 | 100.000 km |
Luxe uitvoering met o.a. achterdueren, airco, 6 versnellingen, schuifdeur rechts, 2 zitplaatsen rechtsvoor, stuurwielbediening voor de cruise controle, achteruitrij sensoren, elektrische ramen voor, elektrisch bedienbare buitenspiegels, start/stop systeem, Navigatie, etc.
- 2 sleutels
- BTW auto prijs is inclusief BTW
- Boekjes aanwezig
Geen afleveringskosten en inruil is mogelijk
meer foto's op de website!
= Bedrijfsinformatie =
Benno: 06-46356012
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze website en advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!