Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Dubbele cabine formula leder navi marge Lease 681,- p/mnd

€ 19.950,-

Bouwjaar 15-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 174.832 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Dubbele cabine formula leder navi marge Lease 681,- p/mnd


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 174.832 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam C en J Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Marconistraat 20
Postcode 7903 AG
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 240169 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cenjbedrijfswagens.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.854 kg
Laadvermogen: 1.086 kg
GVW: 2.940 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 64 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: afleveringsbeurt: inclusief nieuwe apk, afleveringsbeurt en 3 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Boeken en sleutels compleet.

Prijs is marge (vrij van btw) en inclusief afleveringsbeurt nieuwe apk en 3 maanden garantie(max 10.000km)

Lease voorstel:

48 maanden 681,- per maand.

Om een nog beter beeld van de auto te krijgen of informatie bekijk dan de uitgebreide fotoreportage of persoonlijke video op onze website www.cenjautos.nl of abonneer op ons youtube kanaal :

https://www.youtube.com/channel/UCL3hIM7rk20WpjdvEcmvirw/ 


Verkoop prijzen zijn exclusief btw tenzij anders aangegeven.

Lease bedragen zijn zonder slottermijn en aanbetaling bij een marge voertuig hoeft u geen btw aan te betalen.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. 

Controleer daarom ook altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.

Leasen bij een btw auto, u betaalt alleen de BTW van (21 %) bij aflevering. U ontvangt dan de btw direct weer terug bij uw eerstvolgende BTW-aangifte.

Wij berekenen geen afleveringskosten, elke jong gebruikte bedrijfsauto wordt aangeboden standaard inclusief afleveringsbeurt nieuwe apk en 3 maanden garantie.
(max 10.000km/transport en koeriersdiensten uitgesloten) en tenzij anders is omschreven!


Ook nu de mogelijkheid tegen meerprijs 1  of 2 jaar full service garantie afhankelijk auto, waarbij de  garantie reparatie uitgevoerd mag worden bij u dealer in de buurt zo hoeft u niet terug te komen naar hoogeveen!

Voor onze garantie voorwaarden kijk dan onze website.

Specialist in bedrijfsauto's van de merken opel renault nissan fiat peugeot  citroen mercedes en volkswagen, maar ook voor alle andere merken kunt u bij ons terecht.

Bij ons altijd 50 bedrijfsauto's op voorraad, al meer als 15 jaar de specialist van hoogeveen en omstreken, vele honderden tevreden klanten gingen u voor, ervaar het zelf!

Tevens kunt u bij ons een Bedrijfsauto auto leasen.

C&J is de specialist in het ver leasen van gebruikte bedrijfsauto's, maar ook kunt u bij c&J terecht voor een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie