Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 39-GHK-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 39-GHK-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Priester Tourcaravans en Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langestraat 242LDS |
Postcode | 7891 GR |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53205209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.depriesterklazienaveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4259 x 1810 x 1620 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.475 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
STERK IN ELK MERK VAN € 500,- T/M € 5000,-
DE PRIESTER KLAZIENAVEEN
INDUSTRIESTRAAT 100
7891 GV KLAZIENAVEEN
0591-393411 OF 0653205209
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG 9.00 TOT 16.30
DINSDAG 9.00 TOT 16.30
WOENSDAG 9.00 TOT 16.30
DONDERDAG 9.00 TOT 16.30
VRIJDAG 9.00 TOT 16.30
ZATERDAG 9.00 TOT 13.00
CARGO EXPORT PARTNER
* EXPORT DOCUMENTEN
* EXPORT VERZEKERING ( GROENE KAART )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.