Bouwjaar | 30-09-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-SHB-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-SHB-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kraeima Scheper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Romhof 14 |
Postcode | 9411 SC |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 540208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kensautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2011
Technische informatie
Koppel: 151 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.877 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook donker getint glas achter, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Tijdens de rit bedient u het audiosysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Eenmaal op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren achter u om veilig in te parkeren. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Ook is de Renault uitgerust met: lederen versnellingspook, verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.