Renault Megane Estate 1.4 TCe Dynamique GT LINE NAV AC CRUISE

€ 6.299,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-09-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.731 km
Deuren 5
Kenteken 54-NHJ-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Megane Estate 1.4 TCe Dynamique GT LINE NAV AC CRUISE


€ 6.299,-

Algemeen

Bouwjaar 10-09-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.731 km
Deuren 5
Kenteken 54-NHJ-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RTO autoservice
Contactpersoon P Gort.
Adres Zuiderdiep 408
Postcode 7876 AW
Plaats Valthermond
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rtoautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Megane Estate1.4 TCe Dynamique GT LINE NAV AC CRUISE


- Kenteken: 54-NHJ-2
- Merk: Renault
- Model: Megane Estate
- APK tot: 06-10-2024
- Tellerstand: 215731 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1397 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: H4J A7
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1215 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 456 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Keyless entry
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Sportvelgen
- Trekhaak

Infotainment

- Audio-navigatiesysteem
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


'Drive for change?. De kreet is Engels, maar voor de rest is deze Renault 100 procent Frans. En dat betekent: innovatieve techniek, klaar voor de toekomst en fraai vormgegeven. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Met lederen versnellingspook, lederen stuur, boordcomputer, isofix-aansluiting en bagage afdekhoes is deze auto helemaal compleet.

Interesse? Maak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Megane RS | Geweld(ig)

De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.

Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)

De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.

Plus

  • serieus snel
  • even praktisch als een gewone Megane
  • uitmuntend weggedrag

Min

  • vermoeiend op lange afstand
  • hogere co2-uitstoot dan concurrentie
  • alleen als vijfdeurs

Conclusie

Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!

Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!

Deel deze advertentie