Renault Master T35 2.5dCi L3H1 | 3500 KG Trekgewicht | Trekhaak | Open Laadbak | Pick Up | 7 Persoons

€ 5.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-04-2004
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 160.471 km
Deuren 2
Kenteken 66-BN-HX
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Master T35 2.5dCi L3H1 | 3500 KG Trekgewicht | Trekhaak | Open Laadbak | Pick Up | 7 Persoons


€ 5.450,-

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2004
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 160.471 km
Deuren 2
Kenteken 66-BN-HX
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harry Vink Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuw Amsterdamseweg 21b
Postcode 7764 AN
Plaats Schoonebeek
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30609391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harryvinkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: nov 2003 - nov 2006
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 100 liter

Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 408 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 1.425 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
Emissieklasse: Euro 3

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Renault Master heeft 160471 kilometer gelopen. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak.

U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen.

U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?

Voor meer info, neem contact op met Harry Vink Auto's te Schoonebeek via 06-30609391. Passie voor mooie auto's, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Harry Vink Auto's heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits- occasions in de regio Zuidoost-Drenthe. Dat is Harry Vink Auto's in het kort.

Wilt u ook zeker zijn van uw aankoop? Neem een afleverpakket!

Basis (Geen garantie!): Gratis
- RDW tenaamstelling & vrijwaring inruil auto

Premium: € 450,-
- 1 maand garantie op motor en versnellingsbak tot 2500 km
- Schoonmaken exterieur
- RDW tenaamstelling & vrijwaring inruil auto
- Aflevering check (lampen,vloeistoffen & bandenspanning)
- Kleine onderhoudsbeurt

Platinum: € 850,-
- 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak tot 5000 km
- Polijsten & Interieur Cleaning (Top Kwaliteit)
- RDW tenaamstelling & vrijwaring inruil auto
- Aflevering check (lampen,vloeistoffen & bandenspanning)
- Airco onderhoud
- Grote onderhoudsbeurt
- Nieuwe APK

Extra Service:
- Kleine onderhoudsbeurt € 150,- incl. BTW
- Grote onderhoudsbeurt € 350,- incl. BTW
- Reconditioneren / complete poetsbeurt in- en exterieur € 188,- incl. BTW (Top Kwaliteit)

Inruil en financiering is uiteraard mogelijk bij Harry Vink Auto's. Bellen voordat u bij ons langs komt heeft onze voorkeur om teleurstelling te voorkomen.

Wilt u de auto bekijken? Dat kan! U vindt ons aan de Nieuw Amsterdamseweg 21 B gelegen op het industrieterrein de Vierslagen te Schoonebeek / Zandpol.

Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 10:00-18:00
Zaterdag: 10:00-16:00
Zondag: Gesloten

Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie