Bouwjaar | 20-05-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 54.314 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VH-627-Z |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 54.314 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VH-627-Z |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CamperBouwNederland |
Contactpersoon | CamperBouwNederland |
Adres | Lindberghstraat 33E |
Postcode | 7903 BM |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 850454 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.camperbouwnederland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 154 km/u
Ledig gewicht: 1.860 kg
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 248 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
CamperBouwNederland is gespecialiseerd in het bouwen van bus- en opbouw-campers, daarnaast hebben wij een interessant aanbod van (jong) gebruikte bedrijfswagens. Standaard met CamperBouwNederland keur! Wat bestaat uit een uitgebreide en voertuigspecifieke technische controle, een visuele check voor optische kwaliteitsnorm en achterhalen van historie en evt. eigenaren. Daarbij staan wij voor een eerlijke kilometerstand dmv. NAP en Car-Pass of uitgebreide onderhoudshistorie. Dat alles voor een correcte prijs!.
Getoonde prijzen zijn exclusief BTW, mits anders aangegeven! Prijs is inclusief afleverkosten. Garantie in overleg
Financial lease behoort tot de mogelijkheden, vraag hiervoor naar de mogelijkheden.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Telefonisch zijn wij op 0651-474971 bereikbaar van Dinsdag tot en met Vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur
Per mail kunt u altijd contact opnemen, ons mailadres is Info@CamperBouwNederland.nl
Onze adresgegevens;
CamperBouwNederland
Galvanistraat 4A
7903 AE Hoogeveen
Website:
www.camperbouwnederland.nl
www.cascocamper.nl
www.serviceluik.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!