Renault Master T28 2.3 dCi L1H1Eco | Airco | Navigatie | Trekhaak | Sidebars & Imperiaal

€ 9.649,-

Bouwjaar 01-05-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 262.748 km
Deuren 5
Kenteken VH-363-Z
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Master T28 2.3 dCi L1H1Eco | Airco | Navigatie | Trekhaak | Sidebars & Imperiaal


€ 9.649,-

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 262.748 km
Deuren 5
Kenteken VH-363-Z
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harry Vink Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuw Amsterdamseweg 21b
Postcode 7764 AN
Plaats Schoonebeek
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30609391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harryvinkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul 2012 - jul 2014
Modelcode: X62
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.781 kg
Laadvermogen: 1.019 kg
GVW: 2.800 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Laat u niets wijsmaken, deze Renault Master biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto uit 2014 heeft 262748 kilometer gelopen. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Parkeerschade door openslaande deuren is er niet bij. De schuifdeur wordt dicht langs de zijkant geleid en uitstappen gaat supergemakkelijk. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

U bent in deze Renault ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.

Voor meer info, neem contact op met Harry Vink Auto's te Schoonebeek via 06-30609391.

Passie voor mooie auto's, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Harry Vink Auto's heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits- occasions in de regio Zuidoost-Drenthe. Dat is Harry Vink Auto's in het kort.

Wilt u ook zeker zijn van uw aankoop? Neem een afleverpakket!

Afleverpakketten Harry Vink Auto's

Basispakket
personenwagens € 195,- / bedrijfswagens € 250,- excl. BTW
- nieuwe APK inclusief voortkomende kosten
- tenaamstellen auto
- vrijwaren inruilauto indien van toepassing

Comfortpakket
personenwagens € 450,- / bedrijfswagens € 595,- excl. BTW
- basispakket plus;
- reinigen auto
- technische controle
- 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak tot 2500 km
- kleine onderhoudsbeurt (nieuwe olie- en filter + vloeistoffen bijvullen)

Premiumpakket
Personenwagens € 750,- / bedrijfswagens € 895,- excl. BTW
comfortpakket plus;
- 3 maanden garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak tot 10.000 km
- complete poetsbeurt ex- en interieur
- onderhoudsbeurt volgens schema
- airco onderhoud

Inruil en financiering is uiteraard mogelijk bij Harry Vink Auto's. Bellen voordat u bij ons langs komt heeft onze voorkeur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie