Renault Master T35 2.3 dCi 150 L3H2 Dubbele cabine 7 persoons airco navi lease 577,- per maand.

€ 27.950,-

Bouwjaar 19-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 90.673 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 150 L3H2 Dubbele cabine 7 persoons airco navi lease 577,- per maand.


€ 27.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 90.673 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam C en J Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Marconistraat 20
Postcode 7903 AG
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 240169 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cenjbedrijfswagens.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2019
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxB): 620 x 207 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.501 kg
Laadvermogen: 999 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 9

Milieu
CO2-uitstoot: 253 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: afleveringsbeurt: inclusief nieuwe apk, afleveringsbeurt en 3 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Boeken en sleutels compleet.

Prijs is inclusief afleveringsbeurt nieuwe apk en 3 maanden garantie (max 10.000 km transport en koeriersdiensten uitgesloten)

Lease voorstel:

72 maanden 577,- per maand.

Om een nog beter beeld van de auto te krijgen of informatie bekijk dan de uitgebreide fotoreportage of persoonlijke video op onze website www.cenjautos.nl of abonneer op ons youtube kanaal :

https://www.youtube.com/channel/UCL3hIM7rk20WpjdvEcmvirw/ 


Verkoop prijzen zijn exclusief btw tenzij anders aangegeven.

Lease bedragen zijn zonder slottermijn en aanbetaling bij een marge voertuig hoeft u geen btw aan te betalen.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. 

Controleer daarom ook altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.

Leasen bij een btw auto, u betaalt alleen de BTW van (21 %) bij aflevering. U ontvangt dan de btw direct weer terug bij uw eerstvolgende BTW-aangifte.

Wij berekenen geen afleveringskosten, elke jong gebruikte bedrijfsauto wordt aangeboden standaard inclusief afleveringsbeurt nieuwe apk en 3 maanden garantie.
(max 10.000km/transport en koeriersdiensten uitgesloten) en tenzij anders is omschreven!


Ook nu de mogelijkheid tegen meerprijs 1  of 2 jaar full service garantie afhankelijk auto, waarbij de  garantie reparatie uitgevoerd mag worden bij u dealer in de buurt zo hoeft u niet terug te komen naar hoogeveen!

Voor onze garantie voorwaarden kijk dan onze website.

Specialist in bedrijfsauto's van de merken opel renault nissan fiat peugeot  citroen mercedes en volkswagen, maar ook voor alle andere merken kunt u bij ons terecht.

Bij ons altijd 50 bedrijfsauto's op voorraad, al meer als 15 jaar de specialist van hoogeveen en omstreken, vele honderden tevreden klanten gingen u voor, ervaar het zelf!

Tevens kunt u bij ons een Bedrijfsauto auto leas

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie