Bouwjaar | 09-06-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 218.740 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VN-036-X |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 218.740 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VN-036-X |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABD Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Doornestraat 14a |
Postcode | 9403 AN |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84587522 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abdtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Cabine: anderhalf
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 100 liter
Topsnelheid: 138 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 308 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
Leuke complete Renault Master T28 2.5 dCi DIESEL. Deze Master beschikt onder andere over; Airco, Centraal deurvergrendeling, Invalide vervoer. Etc. Kortom zuinig rijden voor een zeer scherpe prijs.
MARGE AUTO!
INVALIDE VERBVOER 4 PERS
GEARBOX WORK NOT GOOD SOMETIME
BUS GEEFT STORING VERSNELLINGSBAK RIJDT NOG STEEDS WEL! ( BAK WERKT NIET NAAR BEHOREN )
Geen afleveringskosten en inruil is mogelijk
Inruilvoorstel via WhatsApp graag informatie met foto`s van auto / camper / caravan / boot ect naar:
ABD Trading
van Doornestraat 14A
9403AN Assen
Telefoonnummer: 0684587522
E-mailadres: abdtradinginfo@gmail.com
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!