Renault Master Rolstoelbus T35 2.3 dCi L1H1 Keurig onderhouden 4+1 rolstoelbus met lift

€ 17.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-07-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 186.250 km
Deuren 5
Kenteken 3-VPT-42
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Master Rolstoelbus T35 2.3 dCi L1H1 Keurig onderhouden 4+1 rolstoelbus met lift


€ 17.995,-

Algemeen

Bouwjaar 12-07-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 186.250 km
Deuren 5
Kenteken 3-VPT-42
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kikkert Rolstoelauto's
Contactpersoon Dhr. J. Kikkert
Adres Buitenvaart 1109
Postcode 7905 SE
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)524 - 820062 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kikkert-rolstoelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: jan 2011 - jul 2012
Modelcode: X62

Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.150 kg
Laadvermogen: 830 kg
GVW: 2.980 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Nieuw binnen: deze prachtige en zeer ruime Renault Master Rolstoelbus T35 2.3 dCi L1H1 uit 2011. Deze keurig onderhouden Renault Master is voorzien mooie opties zoals van metallic lak, parkeersensoren, radio/cd, airconditioning, cruise control, elektrische ramen, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en nog heel veel meer.... Daarnaast is deze mooie bus voorzien van een draaibare bijrijdersstoel, een speciale vloer met lengterails, 2 verstelbare en uitneembare passagiersstoelen achterin, een zeer degelijke automatische rolstoellift en een 4-punts rolstoel-fixeersysteem waardoor veilig en comfortabel vervoer van elk type rolstoel en scootmobiel mogelijk is. Bent u geïnteresseerd in deze prachtige rolstoelbus en wilt u meer informatie? Bel of app dan naar 06-27392718 en maak een afspraak! Een passing / proefrit bij u op locatie is indien nodig ook geheel vrijblijvend mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Standaard leveren we onze voertuigen af inclusief een afleverbeurt, nieuwe apk en 12 maanden garantie. Daarnaast zijn er natuurlijk diverse aanpassingen mogelijk en kunnen deze geheel naar uw wensen worden ingebouwd. Hierbij kunt denken aan bijvoorbeeld: handsegmentgas, handbedrijfsrem, linker gaspedaal, bruggetje, automatische opstaptrede, extra handgreep, draaischijf, kofferbaklift, automatische lier, standkachel, etc. Bij aflevering helpen we u graag bij het aanvragen van de gehandicaptenkorting op de motorrijtuigenbelasting indien u voldoet aan de gestelde voorwaarden. Tijdens onderhoud, reparatie of inbouw bieden we u gratis vervangend vervoer aan indien mogelijk.

De 10 zekerheden om bij Kikkert Rolstoelauto's uw nieuwe of gebruikte Rolstoelauto of Rolstoelbus aan te schaffen zijn:

- Eerlijk advies op maat
- Al uw wensen zijn te realiseren
- Passing en proefrit op locatie mogelijk
- Standaard afleverbeurt
- Standaard nieuwe apk
- Standaard 12 maanden garantie
- Alle inruil mogelijk
- Lease of Financiering mogelijk
- Bezorgen aan huis mogelijk
- Terugkoop mogelijk

Heeft u interesse en wilt u meer informatie? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 06-2739 2718 of via info@kikkert-rolstoelautos.nl voor het maken van een afspraak in onze nieuwe showroom!
Onze openingstijden zijn van dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.30 en op zaterdag van 10.00 tot 15.30 (Buiten deze openingstijden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie