vorige 1 van 769 volgende

Renault Master Bestel T35 2.5 dCi L2H2 airco

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-04-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 291.184 km
Deuren 5
Kenteken 43-VDV-9
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Master Bestel T35 2.5 dCi L2H2 airco


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 27-04-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 291.184 km
Deuren 5
Kenteken 43-VDV-9
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam JS Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres A.G. Bellstraat 53
Postcode 7903 AD
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30286332 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master bestel T35 2.5 dCi L2H2 airco


- Kenteken: 43-VDV-9
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- Tellerstand: 291184 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Motorinhoud: 2464 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1870 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 199 cm
- Laadruimte hoogte: 191 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Achterdeuren met ruiten
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Zijschuifdeur rechts

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot laag

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Vering verzwaard

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)






Wij kunnen helpen met export-documenten!
We can help with export-documents!
Wir können mit dem Export Dokumenten helfen!
Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych!
My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov!
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!

INRUIL MOGELIJK 
LET OP OP AFSPRAAK GEOPEND 
VOORKEUR GAAT UIT NA BELLEN OF WHATSAPP 

JS Auto's
A.G. Bellstraat 53
7903 AD Hoogeveen
0630286332
info@jsautos.nl



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beďnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie