Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 150 L2H2 Energy Comfort

€ 24.949,-

Bouwjaar 22-06-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 113.956 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 150 L2H2 Energy Comfort


€ 24.949,-

Algemeen

Bouwjaar 22-06-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 113.956 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jonkman Bedrijfswagens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 48
Postcode 7921 JJ
Plaats Zuidwolde
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 26666664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jonkmanbedrijfswagens.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master 2.3 dCi T35 136 Pk L2H2 136 Pk Euro 6 Laadvermogen 1551 Kg! vergelijkbaar met de Opel movano en Nissan interstar

U rijd deze auto al vanaf slechts € 385,- per maand, ga naar onze website en maak gebruik van onze handige lease calculator waar u vervolgens geheel vrijblijvend een offerte aan kunt vragen

Voorzien van: Airco, navigatie, stoelverwarming, cruise control, boordcomputer, dimlichten automatisch, regensensor, start/stop, elektrisch pakket, radio usb met stuurbediening, in hoogte verstelbare bestuurders stoel met armleuning, 2 sits bank voorin, in hoogte verstelbaar stuurwiel, tussenwand volledig, zijwand bekleding, afwerkvloer met antislip, parkeer sensoren voor en achter, led dagrij verlichting, mistlampen voor, achterdeuren 270 graden te openen en trekhaak

Laadvermogen 1551 kg
trekgewicht 2500 kg

vergelijkbaar met de Opel movano en Nissan interstar

In Nederland geleverde auto met een aantoonbare km stand (NAP)

Dealer onderhouden, volledige onderhoudshistorie aanwezig, volgende onderhoudsbeurt hoeft pas bij 120 000 km plaats te vinden

volledige onderhoudshistorie en 1 sleutel aanwezig

prijs is excl. btw en evt. rest bpm

- Kenteken: VLF-10-R
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 22-06-2024
- Tellerstand: 113956 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Handgeschakeld 6
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T F7
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1949 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurders stoel in hoogte verstelbaar
- Bestuurders stoel met armleuning
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Comfortstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Stoelverwarming
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- 6 versnellingen
- Afwerkvloer laadruimte met antislip
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Betimmerde laadruimte
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- In hoogte verstelbaar stuur
- Parkeerassistent
- Radio usb met stuur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie