Bouwjaar | 31-08-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 103.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-VJN-7 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 103.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-VJN-7 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Tynaarlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 5-A |
Postcode | 9482 WH |
Plaats | Tynaarlo |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42218092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master bestel T28 2.5 dCi L1H1 AUTOMAAT
- Kenteken: 92-VJN-7
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 31-08-2024
- Tellerstand: 103640 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Motorinhoud: 2464 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1800 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 199 cm
- Laadruimte hoogte: 167 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterdeuren met ruiten
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Zijschuifdeur rechts
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot laag
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Wilt u uw auto inruilen stuur dan fotos en info zoals km stand en kenteken nummer.
Zodat wij u een richtprijs voor uw auto of voertuig kunnen geven.
Onderhoud en reparatie alle merken mogelijk voor slechts 55 euro per uur ex btw.
Garantie in overleg.
Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag 8,00 tot 17,00
Zaterdag van 9.00 tot 12.00
Door een snel wisselende voorraad even bellen voor u komt zodat u weet dat de auto waar u voor komt nog beschikbaar is.
Export Documenten en verzekering voor export kunnen wij ook regelen
Export op trailer 25 Euro
Verzekering 115 Euro
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beďnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Auto Tynaarlo
Energieweg 5-A
9482WH Tynaarlo
0642218092
info@autotynaarlo.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!