Bouwjaar | 15-04-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 314.265 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-BS-DT |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 314.265 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-BS-DT |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming M. Hinderiks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Columbusstraat 7 |
Postcode | 7825 VP |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 573613 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 15254647 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mhinderiks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.775 kg
Wielbasis: 308 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Renault Master 2.5 diesel
Marge prijs komt geen btw bij wat je ziet betaal je
Loopt rijdt schakelt perfect
Apk tot 4-2024
Netjes van binnen en buiten
Op paar gebruik sporen na
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij auto handel
M .Hinderiks
U kunt bij ons kopen en gelijk meenemen
INTERESSE ALTIJD CONTACT VOOR VERTREK OP NEMEN !!!
Wij doen niet aan garantie !!!
(het is zo mee geen garantie)
www.mhinderiks.nl
KIJK OOK OP ONZE SITE
+ - ALTIJD 30 OCCASION OP VOORRAAD
wij zijn een . RDW . CARGO . NAP . erkend auto-bedrijf
VERKOOP 0644474085
Inkoop 0615254647
INRUIL BIJNA ALTIJD MOGELIJK
OOK MET BIJ BETALING AAN ONZE KANT
IN EN VERKOOP VAN ALLES WAT RIJDT
CONTACT ONS
whats App
bellen MOBIEL 0644474085
KANTOOR 0591-573613
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG TOT VRIJDAG 9:00 TOT 17:00
ZATERDAG 10:00 TOT 14:00
ZONDAG GESLOTEN
WEBSITE www.mhinderiks.nl
MOBIEL EN WHATSAPP
(( 06-44474085))
ons bezoek adres
Columbusstraat 7
7825 VP Emmen
Wij geven geen GARANTIE !!!!
PROEFRIT JA MOGELIJK
als u de auto aanstaat en we zijn het over alles eens rijden maar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!